Evlerden Uzak Bir Televizyon! PHILIPS 42PFL4307K/12 DVB-S FHD 3D SMART LED LCD TV

lmz

Baştan söyliyeyim; bu televizyondan uzak durun. Philips 42PFL4307K/12 DVB-S FHD 3D Smart Led Lcd Tv. Model isminin böylesine uzun olmasına aldanmayın, aynı şekilde problemleri de aynı ismi gibi bitmez tükenmez boyutlarda. Bu televizyon hakkında uzun uzadıya bir değerlendirme yazısı yazmayacağım, çünkü onun hakkında ne yazarsam yazayım, toplanıp birleştiğinde elimizde berbat bir televizyon kalıyor. Philips ürünlerini çok öncelerden beri tercih eden birisi olarak son zamanlarda Philips hakkında 2. hayal kırıklığını da yaşadıktan sonra birkaç kelime etmeye karar verdim. Adeta ben yandım sizler yanmayın demek istiyorum. Sanırım artık Philips’in hiçbir ürününü tercih etmeyeceğim. Neden böyle düşünmeye başladığımı anlatayım. İlk olarak geçtiğimiz yıl Philips marka bir Mp3 Player aldım. Mp3 Player ile birlikte gelen kulaklığı bir hafta içerisinde sebepsizce bozuldu. Gidip yeni bir kulaklık almaya karar verdim. Kulaklığı eve getirdiğimde bir de ne göreyim? Kulaklık Mp3 Player’a uymuyordu. Philips, Mp3 Player’ın kulaklık jakı girişine öyle anlamsız bir parça eklemiş ki, başka bir markanın kulaklığını adeta kullanamıyorsunuz. Yani Philips müşterisini Philips marka kulaklık almaya zorluyor. Philips ile ilgili yaşadığım ilk hayal kırıklığı bu oldu.

Ama ikincisi en acısıydı. Geçtiğimiz ay yine aynı hataya düşerek Teknosa’dan Philips marka bir Led Tv almaya karar verdim. En başlarda fiyat ve görüntü kalitesi açısından nispeten iyi bir Led Tv olduğunu düşündüğüm bu cihaz, aslında arkaplanında onlarca sorun ve problemle birlikte geliyor. Tabii ki bu televizyonu aldığınız anda bu problemleri göremiyorsunuz. İlk hayal kırıklığını internete bağlanmak istediğinizde yaşıyorsunuz. Zira akıllı televizyon sınıfındaki bu televizyonu aslında aldığınız şekliyle internete bağlayamıyorsunuz. Daha doğrusu wireless – kablosuz internet özelliğini kullanamıyorsunuz. Ya kablo kullanmak zorundasınız ya da yine aynı, Philips’in kablosuz internet cihazını sonradan satın almak zorundasınız. İşin garip kısmı ise aslında sadece Usb portundan bağlanan wireless antenin, normal bir usb antenden farklı olmamasına karşın markası yine Philips olmak zorunda. Yani televizyonu satın almanız yetmiyor, sonradan bu basit antene de yüklü bir meblağ ödemek durumunda kalacaksınız. Eğer elinizde halihazırda bir Usb anten varsa heveslenmeyin sadece markası Philips olmadığı için kullanamayacaksınız. Düşünün; bu televizyonun içine harici uydu alıcısı bile koymayı akıl eden Philips, ilginçtir ki televizyonun içine kablosuz internet özelliği koymayı unutmuş. Ama sonradan Philips marka bir wireless anten alırsanız sorununuz çözülüyor. Sorunlar sadece bununla kalmıyor. 3d filmlerin bir çoğunu da yine aynı bir Dvd Player ile izlemek zorundasınız. Zira Usb veya Harici Disk üzerinden film izlemeye kalktığınızda birçok filmi oynatmıyor. Veya filmi oynatarak ses kodeğinin desteklenmediği uyarısını vererek filmi sessiz izliyorsunuz. 3D filmlerin birçoğunu da (birçoğu diyorum, çünkü her farklı dosyada farklı sorunlarla karşılaşıyorsunuz) Hdmi kablosu haricindeki platformlardan oynatmıyor. Sanırım Philips yine aynı stratejiyle bir Philips Dvd veya Blueray Player almamız için bizi zorluyor. Düşünün ki bu televizyonda ne izlemek isterseniz izleyin önce acaba izleyebilecek miyim? diye korkarak işe başlayacaksınız. Çünkü biliyorsunuz ki hayal kırıklığı yaşama ihtimaliniz çok yüksek.

Bir diğer önemli problem de Divx filmlere ait Türkçe altyazıları gösterememesi. Alt yazılardaki Türkçe karakterleri gösteremeyen bu garip Televizyon, Divx izleme zevkinizi de elinizden alıyor. Altyazılar saçma sapan şekiller ve harflerle görünüyor. Kendinizi eski ve kullanımdan kalkmış bir alfabeyi okumaya çalışırmış gibi hissedeceksiniz. Halbuki altı üstü basit bir film izlemek istemiştiniz. Yani eğer Divx film izleyecekseniz ya altyazısız ya da İngilizce altyazılı olarak izleyebiliyorsunuz. Fakat bu televizyonla ilgili ilginç bir nokta da; bu garip Televizyon Kürtçe altyazıları, Türkçe altyazıların tersine, sorunsuzca gösterebiliyor. Kesinlikle yanlış anlaşılmak istememekle birlikte bu durumu biraz garip bulduğumu söylemek isterim. Zira kısa bir yazı olacağını söylemiştim. Bu televizyon (PHILIPS 42PFL4307K/12 DVB-S FHD 3D SMART LED LCD TV) o kadar kötü ve problemli bir televizyon ki; problemleri ve sorunları, iyi olan birçok özelliğinin de önüne geçiyor. Kısacası siz siz olun, bu televizyonu satın alarak kötü bir Led Tv deneyimi yaşamayın. Paranızı çöpe atmayın.

17 thoughts on “Evlerden Uzak Bir Televizyon! PHILIPS 42PFL4307K/12 DVB-S FHD 3D SMART LED LCD TV

  1. Bende ayni tv den almistim. Size aynen katiliyorum. Belki duzelir diye normal guncellemelerin yaninda kullanim kilavuzu arayuzu guncellemesi yaptim. Megerse bu eski surumunden dahada eski bir guncelleme imis. Simdi eski halinede getiremiyorum. Elimde orjinal surum yok. Siz bana mail atabilirmisiniz. Tesekkurler. sadullahsay@hotmail.com cep 05366780404

  2. Arkadaşlar sakın derim sakın almayın ben aldım siz almayın.
    1-İnternete kabloludan mevcut yazılımı tekrar yükledikten sonra 1 kez girebiliyorum sonrası allah kerim
    2-Kanallar arası dolaşırken karışık program yazısı ile karşılaşıyorum hadi geri dönüp seyrettiğim kanala seyredeyim diyorsun hoppa oda karışık program diyor
    3-Harici diskten yüksek kalitede film seyrediyorken ileri yada geri yaparsan yandın filmi baştan seyretmek zorunda kalırsın

    Yani sizin anlayacağınız eski philips ten eser yok şimdi

  3. Philipsin p si bile giremez benim evime artikl.Tam bi rezillik.Film izlemek iskence resmen.Yaziklar olsun diyorum.Musteri hizmetleri ayri felaket.Kendi uretimi olan televizyonunun arkasinda bile durmuyorlar.Param osla direk cope atacagim.Eski tuplu tvlerden hicbi farki dík.Kesinlikle. Almayin……..

  4. Aynı Tv bendede var wifi de herhangi bir sıkıntısı yok youtube’den istediğim müzik yada videoyu rahatlıkla dinliyorum. Hard diskden 2 saat filmlere sıkıntı olmaksızın izliyorum bi arkadaş yazmış geri ve ileri alınmıyor diye kumanda’da ileri geri sarma tuşları onları kullanırsan sıkıntı yok. Tamam kanal geçişleri sıkıntılı 3 5 saniye sürüyor. Yazılanlar kadar kötü bi TV değil.

  5. bende ayni tv yi aldim sizin sorunlari bende yasiyorum internet cok cok yavas ayrica hardisk uzerinden cogu filimde hata veriyor ses desteklenmiyor ileri geri sarmiyor filimler yarisini izliyorum yaridan sonra devam etmiyor philips sin kendi akilli telefon icin uygulamasi var calismiyor wifi yi gormuyor insallah philips bunlara cozum uretir yoksa ben bu tv yi kimseye tavsiye etmiyecem gibi bende baska model bir tv alip kullanacam

  6. Aynı TV yi bende kullanıyorum arkadaşlar 1 yıldır. Wifi yok diye giydirmişler adamlar ama zaten özellikleri arasında yok Wifi. İşinizi 2 m. lik bi kablo zaten çözüyor. Youtube u çok severek kullanıyorum. Tamam TV çok iyi değil Smart TV olarak ama iyi TV ler de 2500 den başlıyor. En önemlisi görüntü kalitesi. Eve gelen herkes hayran oldu. Uydunet HD var bende. Nat Geo Wild HD yi açinca mükemmel renk kalitesi veriyor. Tabi ayarlarını sizin de yapmanız lazım. Heleki ses ayarları yapılmadıysa çok az gelir ses.

  7. Bu yazdıklarını zamanında okuyamadım okusaydım çok iyi olurdu dediğin gbi bu kadar da adi bir tvmi olur kırasım geliyor hep sıkıntı hep sıkıntı..

  8. Bu yazıyı ben almadan önce yazsaydınız sevinirdik:) Evet arkadaşlar hala bu tv yi almamışsanız yazıyı kesinlikle dikkate alın derim. Öncelikle kanallar arası geçişler tam bir facia kanal değiştirirken mutfağa gidip kendinize çay kahve alabilirsiniz:) Arkadaşımızın da dediği gibi wifi olayı tam bir rezalet dahili uydu alıcısını koyuyorsun ama wifi olayını atlıyorsun gelde küplere binme. Ayrıca ben maçları digiturk den satın aldım ve hdmi kablosuyla bağlanarak izliyorum. Televizyondan açmak istersem smart tv den desteklemiyor. tüm yetkili servislere sordum desteklemiyor diyor. Bana 1700 sattınız ulan bunu yazık verdiğimiz paralara onu desteklemiyor bunu desteklemiyor ayıp valla ayıp şimdide 1200 e düşürmüşler. televizyonun beş para etmeyişinemi yanayım bu kadar kazık yediğimizemi yanayım. KISACASI BİZ YANDIK SİZ YANMAYIN….

  9. Philips DVD player aldım: garanti süresinin dolmasını bekliyormuş gibi hemen bozuldu. Philips traş makinası aldım: o da bir kaç yıl içinde bozuldu. Philips ev telefonu aldım: vallahi birkaç yıl içinde o da bozuldu. Son olarak komşum Çin malı philips ampül aldı 3-4 ay içinde patladı. Siz siz olun philips ten uzak durun derim, bir iki yıl iyi diyorsanız bilemem. TV lerini de kullanmadığım için yalan olmasın bilmiyorum. Ama bir Müslüman kardeşiniz olarak asla ve asla tavsiye etmem. Yumatu yada benzer ürünler bile, tahmin ediyorum insanı daha az yorar.

  10. Galiba bende aynı hataya düşüp phılıps led tv aldım.İnternete bağlanamıyorum. Evdeki kablosuz modemimin şifresini doğru girdiğim halde hata veriyor. Telefonla servisine sordum eğer modeminizin şifresinde harf var ise kabul etmezmiş, bak bak saçmalığa bak, bilinmiyr galiba modem şifresinde en az bir harf olması gerekıyor aksi halde şifreyi kabul etmiyor adsl modem. Bu salaklar bunun farkında değiller herhalde.. Tek kelimeyle yazıklar olsun. Bu arada hediyesi olan 2 adet gözlükte 2 haftadır gelecek,Herkez uzak dursun gidin LG alın

  11. aynı tv den bende aldım ılk zamanlar cok memnundum internete baglandın yazılım guncellemesı geldı kabul ettım keske etmeseydım yenı yazılım butun gorontu kalıtesını bozdu eskden aldıgım keyfı sımdı alamıyorum

    • Bence harici diskteki bazı dosyaları görmemesi önemli bir problem. Bahsettiğiniz çözüm yolları standart bir kullanıcının büyük zorluklarla yapabileceği veya yapamayacağı yöntemler.

  12. Sanırım benzer hatayı yapanlardan biri de benim. Keşke daha öncesinde yazınızı okusaydım..Bayram için alel acele led tv almak istedim ve fiyat/özellik/marka kavramlarına bakınca uygun bir tercih olduğunu düşündüm. Ama bu alt yazı sorunu ciddi anlamda gerdi beni, göstermio. ve ayrıca dahili uydu alıcısı iyi olur die düşünmüştüm ancak durum meger tam tersiymiş, kanal gecisleri oldukca yavas, bekle allah bekle. Açıkcası benzer fiyata 2013 model LG ürünü almadığıma pişman oldum, kalakaldı elimizde bu.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 27 takipçiye katılın